Senaste nyheter

Har katten räddat dig på något sätt?

Vi med djur Forum Katter Hemmets Journals läsare Har katten räddat dig på något sätt?

Taggat: , ,

Detta ämne innehåller 1 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av  Elin Eurén 2 år, 9 månader sedan.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare

Elin Eurén
    Deltagare

I vissa tidningar skrivs det om vissa heroiska katter hur har läsarna med sina erfarenheter av era katter, har någon räddat ett liv? räddat er på annat sätt ? har katten gjort något speciellt mot någon annan person ?

Elin Eurén
    Deltagare

Jag kan berätta att min familjs ( ursprungsfamiljs) katt var som terapi när jag var arbetslös mellan 95-00 hae bara tillfälliga påhugg då och bodde hemma hos mina föräldrar. vi blev ett team liksom ja och katten hon följde mig en bit på vägen till arbetsförmedlingen eller när jag skulle gå ut och gå. hon gick aldrig hela tiden vid min sida men hon fick mig att komma ut när jag kände mig nere och ledsen. Hon fick vi 98 så dom två första åren efter gymnasiet hade vi bara fågel och fiskar dom var inte så bra promenad hjälp. sedan kom hon katten minipantern som vi i familjen fick ha i 13 år. Jag är ju ledsen i bland när jag ser kortet på friska Lussan att vi inte kunde skona henne från smärtorna eftersom veterinärmottagningen vi fick dödsdomen av intte var öppen under påsken så vi inte kunde få en sömnspruta till henne när de slutliga smärtorna tog hennes liv. Hon räddade mig men jag hade ju inte möjligheten att ge henne en smärtfri död. Hoppas att hon förlåter sin familj där hon är nu där jag vet att andra kan ge henne den himelska tillvaron för beundransvärda pälsklingar

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Hoppa till verktygsfältet